پرس پلت خوراک دام به همراه قیمت و مشاوره راه اندازی

پرس پلت خوراک دام

پرس پلت خوراک دام، قیمت دستگاه پلت و بررسی حرفه ای مشخصات فنی دستگاه پلت موضوع این محتوای اکوصنعت میباشد. در سالهای اخیر فرایند پلت کردن خوراک و تولید خوراک باکیفیت برای پرورش دهندگان و فعالان این عرصه به یکی از جدی ترین دغدغه ها تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

دستگاه پرس پلت خوراک ایرانی یا خارجی؟

در حال حاضر کارخانه خوراک پلت شده و دستگاه پرس پلت خوراک دام هم در ایران و هم توسط برند های خارجی طراحی و تولید میشود. متاسفانه با توجه به اعمال تحریم های چندجانبه سفارش و خرید این محصولات از خارج کشور مشکلات و چالش های زیادی را به همراه دارد. چرا که این ماشین آلات ابعاد بزرگی دارند و هزینه ارسال آنها توجیهی ندارد. از سوی دیگر نبود خدمات پس از فروش و یا برخی قطعات برای آنها، خریدار را با مشکل مواجه خواهد کرد.

از طرف دیگر بسیاری از پرس پلت های داخلی کیفیت و تکنولوژی لازم را برای تولید خوراک پلت استاندارد را دارا نیستند. بهترین گزینه برای خرید این دسته ماشین آلات صنعتی مراجعه به برند های معتبر داخلی میباشد. برند هایی که علاوه بر تولید صفر تا صد دستگاه پرس پلت خوراک دام، با تکنولوژی روز دنیا همگام اند و قادرند باکیفیت ترین ماشین آلات را در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید کنند.

تیم حرفه ای اکوصنعت با سالها تجربه در راه اندازی کارخانه های خوراک دام و مهندسی معکوس به روز ترین گیربکس ها و قطعات دستگاه پرس پلت برند های برتر دنیا این محصول را در ظرفیت های مختلف ارائه میکند.در ادامه به بررسی مشخصات دستگاه پرس پلت 3 تن بر ساعت ، 5 تن بر ساعت، 7 تن بر ساعت و… میپردازیم با ما همراه باشید.

مشخصات فنی دستگاه پلت خوراک دام

در اکوصنعت ظرفیت های مختلف دستگاه پرس پلت خوراک دام گیربکسی و تسمه ای با 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت مادام العمر در سرتاسر ایران به خریداران ارائه میگردد.

به علاوه دستگاه های پرس پلت مخصوص خط تولید انواع طیور و آبزیان نیز برای کارخانه های خوراک طیور و آبزیان در اکوصنعت ارائه میگردد. شما میتوانید با کلیک بر روی محصول مدنظر خود جدول مشخصات فنی کامل محصول تان را ببینید.

به علاوه میتوانید از امکان مقایسه محصولات نیز استفاده کنید تا در یک نگاه همه ویژگی های محصولات را با هم مقایسه کنید. در ادامه مقایسه 3 مدل دستگاه پرس پلت خوراک دام اورده شده است.

 
 
اطلاعات محصول

پرس پلت 10 تن (سایز 508 و 580)

پرس پلت 3 تن

دستگاه پرس پلت 3 تن (سایز 320)

پرس پلت 5 تن (سایز 350)

موجودی داشتن در انبار داشتن در انبار داشتن در انبار
نوع موتور موتوژن – الکتروژن – کاجیلی موتوژن – الکتروژن – کاجیلی موتوژن – الکتروژن – کاجیلی
موتور در مدل گیربکسی 1 × 160 کیلووات (220 اسب) 1 × 37کیلووات(50 اسب) 1 × 45کیلووات(60 اسب)
موتور در مدل تسمه ای 2 × 110 کیلووات (150 اسب) 2 × 22کیلووات(30 اسب) 2 × 30 کیلووات (40 اسب)
مدل 10 تن 3 تن سایز 320 5 تن
طول کاندیشنر 3 متر 2.5 متر 2.5 متر
قطر دای 508 یا 580 میلیمتر 320 میلیمتر 350 میلیمتر
جنس درب اصلی پرس پلت استیل 304 نگیر استیل 304 نگیر استیل 304 نگیر
مگنت ( آهنربا ) دارد دارد دارد
برند بلبرینگ اصلی دستگاه SKF آلمان سریال دار SKF آلمان سریال دار SKF آلمان سریال دار
جنس پدال ها و کاندیشینر استیل 304 نگیر استیل 304 نگیر استیل 304 نگیر
ضخامت پدال ها 10 میل 6 میل 8 میل
ضریب یکنواختی بیش از 95 درصد بیش از 95 درصد بیش از 95 درصد

همان طور که در جدول مشخصات فنی مشاده نمودید، پرس پلت خوراک دام معمولا مجهز به دو کاندیشنر میباشد اما تعداد کاندیشنر ها بسته به نوع خوراک میتواند بین یک تا سه کاندیشنر متغیر باشد. در راه اندازی خط تولید خوراک پلت شده، یک فاکتور بسیار تاثیرگذار توانمندی در جیره نویسی حرفه ای و خوب میباشد. فاکتور کیفیت و توانمندی ماشین آلات شما را ما تضمین میکنیم، همان طور که در جدول مشخصات محصول مشاهده کردید ضریب یکنواختی ساختار پلت ها بیش از 95 درصد میباشد.

پرس پلت خوراک دام

مزایای دستگاه پرس پلت خوراک دام

در امر پرورش انواع دام در مراکز بزرگ و کوچک صنعتی، امکان استفاده از خوراک پلت شده برای تغذیه گله وجود دارد. بهره گیری از خوراک پلت شده سبب میشود تا به صورت مستقیم از بروز بیماری برای گله پیشگیری شود. این موضوع به سبب قرار گرفتن مواد خوراکی در دما و فشارهای بالا در طی فرایند کاندیشینگ اتفاق می افتد. همین فرایند سبب می شود تا علاوه بر از بین رفتن میکرو ارگانیسم های مضر موجود در غذا، ساختار های پروتئین و نشاسته شکسته شود و ضریب تبدیل خوراک به مقدار قابل توجهی افزایش یابد.

صرفه اقتصادی در بکارگیری پرس پلت خوراک دام!

امروزه همه فعالان و پرورش دهندگان موفق از سهم بکارگیری خوراک فراوری شده در موفقیت خود آگاه اند. از آنجا که حدود 70 درصد هزینه دوره پرورش گله شامل تغذیه گله میشود، کوچکترین بهینه سازی در این امر قابل توجه خواهد بود. همان طور که اشاره شد استفاده از خوراک پلت شده نه تنها ضریب تبدیل مواد خوراکی را افزایش می دهد، بلکه سطح سلامت گله را نیز بالا میبرد. این دو مورد برجسته سبب می شود  تا در مدت زمان کوتاهی تمامی هزینه های خرید ماشین آلات بازگردد. شایان ذکر است که مزایای استفاده از خوراک پلت شده تنها همین دومورد نمیباشد و تاثیرات مثبت دیگری را به همراه دارد.

فرایند پلتینگ

زمانی که گفته میشود دستگاه پرس پلت خوراک دام، منظور مجموعه فیدر ورودی، کاندیشنر و پرس پلت است. در ادامه به معرفی کارکرد و نقش هر یک در فرایند تولید خوراک دام می پردازیم.

فیدر ورودی و کاندیشنر ها

در ابتدا مواد میکس شده توسط فیدر یا همان کنترل کننده مقدار ورودی مواد با سرعت متناسب به مخزن کاندیشنر وارد میشوند. بسته به نوع پلت و ظرفیت خط تولید پرس پلت خوراک دام، از یک تا سه کاندیشنر استفاده میشود. برای هر کاندیشنر به یک الکتروموتور نیاز است، که بسته به سفارش مشتری از الکتورموتور های موتوژن تبریز یا دیگر برند ها استفاده میشود.

الکتروموتور پرس پلت خوراک دام

پس از ورود مواد به مخزن، از طریق ورودی های کاندیشنر بخار آب اضافه میشود و دما و فشار مخزن تا حد مشخصی افزایش می یابد. با چرخش محور داخل مخزن و پدال های متصل به آن، مواد به گردش در می آیند و به سمت کاندیشنر بعدی و در آخر به محفظه پرس پلت وارد میشوند. در تصویر زیر میتوانید مسیر خوراک را در این فرایند با دو کاندیشنر مشاهده کنید.

پرس پلت خوراک دام

پرس پلت

مواد وارد شده به مخزن پرس پلت به شکل خمیری و نرم شده در می آیند و در مخزن دستگاه پرس پلت با وارد آمدن فشار های مکانیکی به مواد و عبور آنها از دای ها به فرم پلت در می آیند. دای و رولر دو قطعه بسیار مهم در تعیین کیفیت پلت خروجی میباشند و البته میزان فرسایش آنها نسبت به دیگر قطعات بیشتر میباشد. رولر قطعه متحرکی است که به شافت اصلی دستگاه متصل است و فشار مکانیکی بالایی را به مواد وارد میاورد. بدین ترتیب مواد خوراکی فشرده شده و با عبور از حفره های صفحه دای به فرم پلت در می آیند.

پرس پلت خوراک دام

سوالات متداول پرس پلت

آیا ماشین آلات خوراک دام اکوصنعت از کیفیت کافی برخوردار میباشد و قابلیت مقایسه با نمونه های خارجی را دارد؟

بله، متریال بکاررفته در دستگاه پرس پلت از جنس استیل 304 نگیر است و الکتروموتور های دستگاه و کاندیشنر ها برند موتوژن میباشد. کیفیت طراحی و دقت طراحی خط پرس پلت خوراک دام اکوصنعت بسیار بالا است و ضریب یکنواختی پلت های خروجی بالای 95 درصد است.

دستگاه های پرس پلت خوراک دام اکوصنعت چه مدت گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟

ما در اکوصنعت بالاترین سطح اطمینان را به خریداران ارائه می دهیم. 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر برای تمامی کاشین آلات خط تولید خوراک ارائه میگردد.

برای مشاهده سوالات متداول مشتریان و خریداران این دستگاه میتوانید با فشردن کلید زیر یا از طریق منو سایت به این بخش دسترسی پیدا کنید. به علاوه برای ارتباط مستقیم با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از بخش ارتباط با ما (کلیک کنید) ، واتساپ مستقیم تیم پشتیبانی و یا شماره تماس بالای صفحه استفاده کنید.

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عزیز مرادی
    2023-08-17 17:09

    سلام. دستگاهی با ظرفیت ۲ تن درساعت. باسایز ۲ پری استارتر فقط دستگاه پلت
    قیمت بدین لطفا

    پاسخ
    • حسین دهقان
      2023-12-14 13:01

      سلام جناب آقای مرادی
      از شما صمیمانه سپاسگزارم که سایت مارا بازدید کردید

      لطفا به شماره 09129630881 در واتساپ پیام بدهید برای شما قیمت ارسال میگردد
      با تشکر

      پاسخ
  • مهمد مهدی کبیریان
    2022-05-27 18:19

    سلام پرس پلت خوراک دام به همراه قیمت و مشاوره راه اندازی برای کارخانه با ظرفیت 50 هزار تن در سال را ارسال نمایید

    پاسخ
    • دهقان
      2023-07-21 10:09

      سلام جناب آقای کبیریان
      ممنون که سایت مارا مورد مطالعه قرار دادید
      برای کارخانه خوراک دام با ظرفیت 50 هزار تن در سال
      شما میتوانید خط پلت 420 را انتخاب کنید لطفا مجوزتان را ارسال نمایید
      با توجه به مقدار برق و منابعی که در مجوزتان برایتان جهاد در نظر گرفته است . به شما قیمت اعلام کنیم .

      پاسخ
    • سلام جناب آقای کبیریان
      ممنون که سایت مارا مورد مطالعه قرار دادید
      برای کارخانه خوراک دام با ظرفیت 50 هزار تن در سال
      شما میتوانید خط پلت 420 را انتخاب کنید لطفا مجوزتان را ارسال نمایید
      با توجه به مقدار برق و منابعی که در مجوزتان برایتان جهاد در نظر گرفته است . به شما قیمت اعلام کنیم .

      پاسخ
  • مهدی
    2022-04-02 23:42

    سلام،
    ممنون از مطالب مفید شما
    راه اندازی کارخونه خوراک دام با ظرفیت تولید 2000 تن خوراک پلت در سال چقدر هزینه داره؟ چه ماشین آلاتی می خواد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    پاسخ
    • محمد
      2023-07-21 10:13

      سلام آقا مهدی عزیز

      لطفا مجوزتان را ارسال نمایید با توجه به برق و زمینتان برای شما پیش فاکتور صادر گردد
      خط پلت سایز 320 و 350 جواب کار شما را میدهد در ساعت جواب کار شما را میدهد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button