خرید دستگاه پرس پلت و راه اندازی کارخانه خوراک

خرید دستگاه پرس پلت

در این محتوا می خواهیم اصول خرید دستگاه پرس پلت و مشخصات دستگاه پرس پلت کارآمد و مطلوب را به شما همراهان اکوصنعت ارائه دهیم. در ادامه علاوه بر معرفی جدید ترین دستگاه پرس پلت در ظرفیت های 3 الی 20 تن بر ساعت، تصاویر و ویدئو ماشین آلات کارخانه خوراک را نیز خواهید دید. پیشنهاد می شود تا انتها همراه ما باشید.

اهمیت خرید دستگاه پرس پلت با کیفیت

امروز با روند تصاعدی رشد جمعیت، مسئله تامین مواد خوراکی اساسی برای هر منطقه از کشور بسیار مهم است. از آنجا که پرورش دام طیور و آبزیان تامین کننده پروتئین در هرم غذایی میباشد، کیفیت و کمیت خروجی از این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

از همین رو تکنولوژی مورد استفاده برای پرورش دام، طیور و آبزیان همواره در حال ارتقا و به روز آوری میباشد. تا بتوان با توجه به محدودیت های اقتصادی، مکانی و زمانی، خروجی بیشتر و با کیفیت تری را به دست آورد.

اصلی ترین بخش در این صنعت، تهیه خوراک گله با کیفیت بالا و به صورت منظم میباشد. به علاوه بیشترین هزینه در امر پرورش انواع دام، طیور و آبزیان، مربوط به تهیه خوراک آنها میباشد. در نتیجه می توان گفت خط تولید خوراک فراوری شده قلب تپنده این صنعت میباشد.

اگر درباره خرید دستگاه پرس پلت و راه اندازی کارخانه خوراک و مراحل راه اندازی آن سوالی دارید، میتوانید نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره تماس وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید دستگاه پرس پلت

خرید دستگاه پرس پلت

دستگاه پرس پلت یکی از ماشین آلات موردنیاز جهت تولید خوراک فراوری شده میباشد. در خط تولید خوراک فراوری شده از ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها آسیاب چکشی، میکسر افقی، سردکن و پرس پلت می باشد.

 با توجه به اینکه مهم ترین بخش در خط تولید خوراک دستگاه پرس پلت میباشد، خرید دستگاه پرس پلت یک بخش کاملا تعیین کننده در امر راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور میباشد. البته با کیفیت دستگاه پرس پلت به خودی خود کافی نیست و ضعف در هر یک از فرایند ها در خط تولید میتواند ارزش خوراک پلت شده را کاملا از بین ببرد.

شما میتوانید با توجه به مجوز های دریافتی، زمین در دسترس و میزان سرمایه گذاری تان، صفر تا صد ماشین آلات مورد نیازتان را با مشاوره متخصصان ما در اکوصنعت تهیه و راه اندازی کنید. انواع آسیاب، میکسر، پرس پلت، مخازن و دیگر ماشین آلات کارخانه خوراک با بالاترین کیفیت در ظرفیت های مختلف با 2 سال گارانتی و خدمات مادام العمر ارائه میگردد.

مشخصات دستگاه پرس پلت اکوصنعت

دستگاه پرس پلت در ظرفیت های مختلفی تولید میگردد. پرس پلت های 3 تن، 5 تن، 7 تن، 10 تن، 15 تن و 20 تن بر ساعت ظرفیت ها مختلف این دستگاه هستند. در خرید دستگاه پرس پلت توجه داشته باشید که ماشین آلات اکوصنعت دارای 2 سال گارانتی هستند چراکه در تولید آنها از باکیفیت ترین متریال ها و به روز ترین تکنولوژی ها استفاده می شود. در ادامه قطعات اصلی دستگاه پرس پلت را بررسی می کنیم.

الکتروموتور دستگاه

در دستگاه های پرس پلت از 2 الکتروموتور استفاده می شود. توان الکتروموتور ها با توجه ظرفیت دستگاه متغیر میباشد و از قدرت 30 اسب (معادل 22 کیلووات) برای پرس پلت های 3 تن بر ساعت تا قدرت های 170 اسب بخار (125 کیلووات) برای دستگاه پرس پلت 15 تن بر ساعت استفاده میشود. برند موتور های استفاده شده در دستگاه پرس پلت موتوژن تبریز است.

ورق بکاررفته در دستگاه

 کیفیت متریال مورد استفاده در ماشین آلات صنعتی تاثیر مستقیمی بر کیفیت آنها دارد. جنس ورق بکاررفته برای تولید پدال ها و کاندیشنر و همچنین درب اصلی دستگاه پرس پلت استیل 304 نگیر است تا عمر دستگاه را برای کارکرد های پیوسته و طولانی مدت تضمین کند.

کاندیشنر دستگاه

دستگاه پرس پلت اکوصنعت مجهز به 2 کاندیشنر میباشد. طول کاندیشنر برای پرس پلت 3 تن بر ساعت 2 متر است و با افزایش ظرفیت دستگاه طول کاندیشنر نیز افزایش میابد. در مدل های 5 و 7 تن بر ساعت طول کاندیشنر 2.5 متر، در مدل 10 تن بر ساعت 3 متر میباشد. در پرس پلت های 15 تن بر ساعت بلند ترین کاندیشنر به طول 3.5 متر استفاده می شود. انتقال قدرت در کاندیشنر ها موتور گیربکسی است و الکتروموتور های آن از برند موتوژن تبریز است.

مشخصات دیگر پرس پلت

در خرید دستگاه پرس پلت به موارد دیگری باید توجه داشت که از جمله آنها دای و رولر و یاتاقان های دستگاه میباشد. در پرس پلت های اکوصنعت از برند SKF آلمان برای بلبرینگ های اصلی دستگاه استفاده میشود. قطر دای های بکاررفته در دستگاه بسته به ظرفیت دستگاه از 320 میلیمتر تا 660 میلی متر متغیر میباشد.

سوالات کاربردی خرید دستگاه پرس پلت

در امر خرید دستگاه پرس پلت باید به نکات مختلفی توجه داشت. از همین رو نیاز است تا قبل از اقدام به خرید، مشاوره تخصصی لازم را دریافت کنید.
چگونه میتوان اقدام به خرید ماشین آلات خوراک کرد؟

شما برای راه اندازی کارخانه خوراک و خط تولید خوراک نیازمند دریافت برخی مجوز ها هستید. در گام بعدی می بایست توسط کارشناسان حرفه ای زمین شما بررسی شود و با توجه به مساحت آن ساختار کارخانه طراحی بشود.

بعد از خرید ماشین آلات، گارانتی و خدمات پس از فروش اکوصنعت به چه صورت است؟

تیم اکوصنعت مفتخر است که 2 سال گارانتی و خدمات مادام العمر را برای همه ماشین آلات در سرتاسر ایران عزیز ارائه میکند. اگر سوالات دیگری دارید میتوانید سوال خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

به علاوه شما میتوانید از طریق شماره تماس مستقیم، واتس آپ و یا دیگر پل های ارتباطی (کلیک کنید) از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و یا شماره خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند.

مشاوران ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند

با پشتیبانی حرفه ای نزدیک به یک دهه در کنار شما هستیم.
نام شما(ضروری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button